Teljeskörű üzemeltetés munkaidőben

A SZOLGÁLTATÓ service desk szolgálata a meghatározott szolgáltatási időablakban - fogadja és feldolgozza a telefonon és e-mail-en leadott bejelentéseket, - a telefonon érkező bejelentéseket a SZOLGÁLTATÓ ügykezelőrendszerében rögzíti. - feldolgozza a számítógépekről automatikusan érkező (monitoring) hibajelentéseket, - elkezdi a hiba kezelését telefonon és/vagy a SZOLGÁLTATÓ távoli segítségnyújtó szoftvere segítségével vagy delegálja a bejelentést a SZOLGÁLTATÓ ügykezelő rendszerében a megfelelő kompetencia körrel rendelkező kollégához.
Átlagos értékelés: Nem értékelt
9.680 Ft + ÁFA
Teljeskörű üzemeltetés munkaidőben
9.680 Ft + ÁFA

Leírás

Elsősorban távoli, másodlagosan helyszíni munkavégzést fed le a szolgáltatás. Amennyiben a hiba távolról nem orvosolható úgy a hiba kezelése a helyszínen történik egyeztetve a megrendelővel. A szolgáltatás szintentartást és felhasználó támogatást tartalmaz. A szintentartásba beleértendőek a teljeskörű állapotmegőrző üzemeltetési munkálatok, amely katasztrófa esetén az eszközök teljes újrainstallálását is tartalmazza, valamint normál üzemeltetésként az operációs rendszer és vírusvédelem frissítését, naprakészen tartását, meghibásodás esetén ezek hibáinak elhárítását szakszerű, a hivatalos előírás szerinti beállítással. A szolgáltatás díja akkor érvényes, ha az eszköz operációs és vírusvédelmi rendszere jogtiszta és még van gyártói támogatása, valamint ha a felhasználóknak nincs technikai jogosultsága (nem adminisztrátorok). A felsorolt szolgáltatásokon kívüli feladatok a többi melléklet szerinti díjazással számolandóak el. A szolgáltatás nem tartalmaz: átalakítási és rendszerfejlesztési projekteket, változásokat, például teljesen új szoftverek bevezetését, vagy meglévő szoftverek teljesen új verziójának telepítését (upgrade) - de tartalmazza a jelenlegi verziók frissítését (update). A valóságban többnyire a szolgáltatás eredményekként akár teljesen új verzió telepítése is megtörténik, ha beállítható automatizáltra. Az update és upgrade közötti különbség gyakran a szoftverek fő verziószámának felfelé lépésében mutatkozik meg, például a Windows 10 esetén a Quality (kb. heti) frissítéseket tartalmazza a szolgáltatás, de Feature frissítések (amelyek a négyjegyű fő verziószámot emelik) okozta gondok kezelését nem. Ilyen upgrade egyébként e szerződés aláírásakor kb. fél évente jelenik meg, opcionális a frissítés. A SZOLGÁLTATÓ arra törekszik, hogy ez automatizált és zökkenőmentes legyen.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!